EEN NIEUW JAAR, EEN NIEUW TEAM!

Allereerst wensen we u een heel voorspoedig, vooral gezond 2018 toe!

Het zal u niet ontgaan zijn met alle advertenties en andere uitingen in de media, dat er politiek iets belangrijks staat te gebeuren. Op 21 maart is het weer zover dat u een nieuwe gemeenteraad mag gaan kiezen. En dat is DE gelegenheid voor u om een keus te maken wie voor de periode 2018-2022 aan het roer komt te staan.
Gerrit van Eijk en Lizette Visscher nemen in maart afscheid. Voor de VVD staat een heel nieuw team klaar. Een jong team, dat mag gezegd. Maar wel met ervaring binnen onze partij, in commissie of raad, met de voelsprieten allemaal midden in onze lokale samenleving en met veel ambitie om MET u de komende periode samen te werken. Want dat hebben we afgelopen periode gedaan (denk o.a. aan de Sportharmonisatieperikelen waarbij wij als VVD zeer nauw met alle clubs zijn opgetrokken, de Centrumvisie, onze zwembaden De Kuil en de Fuut, verkeerscirculatieplan Reeuwijk-Brug, etc.)

Die LOKALE samenwerking is ons en u heel goed bevallen en daarom gaan we op dezelfde weg verder. De tijden dat er van hogerhand werd beslist wat het beste zou zijn voor u, is voorbij. Daarvoor staat Burgerparticipatie te hoog op de agenda en terecht!

Als VVD Bodegraven-Reeuwijk hebben wij alleen met onze partijnaam een landelijke associatie. Wij bepalen zelf hoe wij het lokaal invullen. Daarom zijn wij ook gewoon, net als alle andere politieke partijen in onze gemeente, een LOKALE PARTIJ! Binnenkort presenteren wij in de media onze lokale kandidaten. En gaat het om gemeentegrens overschrijdende zaken als bijv. de Bodegravenboog dan maken wij gretig gebruik van ons provinciale- en landelijke netwerk om zaken wat hoger op de agenda te krijgen. Dus kiest u voor de VVD op 21 maart? Dan krijgt u wat méér waar voor uw stem!