Floor Vermeulen bezoekt Bodegraven

De Provinciale Statenverkiezingen staan voor de deur, maar wat betekent de provincie eigenlijk voor de inwoners en ondernemers van onze gemeente? Die vraag staat centraal tijdens het werkbezoek dat gedeputeerde en lijsttrekker Floor Vermeulen op dinsdagavond 5 maart brengt aan Bodegraven. We zijn die avond te gast bij Versluys, een toonaangevend bedrijf op het gebied van wegenbouw en verkeerstechniek én een belangrijke speler in de werkgroep die zich bezig houdt met het beter bereikbaar maken en houden van Bodegraven.

De aftrap voor de avond wordt om 19:30 uur gegeven door de lokale VVD-fractievoorzitter Willem Zuyderduyn, vervolgens zal gastheer en directeur Teus de Wit van Versluys het een en ander vertellen over zijn bedrijf, de ontwikkelingen op het gebied van wegenbouw en zijn ideeën over bereikbaarheid. Aansluitend gaat Floor Vermeulen in gesprek met de aanwezigen. Daarbij is het aan hem om te vertellen hoe hij van Zuid-Holland de best bereikbare provincie van Nederland wil maken, en hoe het VVD-programma daarbij helpt. Een gezellige borrel na afloop zal zeker niet ontbreken.

Praktische informatie

De bijeenkomst is op Dammekant 89-91 te Bodegraven. Inloop vanaf 19:15, aanvang 19:30. Gelet op de beperkte capaciteit van de ruimte willen wij u verzoeken om u vooraf aan te melden via floor.bezoekt@vvdbodegravenreeuwijk.nl. Voor vragen kunt u terecht bij Robin Kersbergen op tel. 06-1226114