Inge Nieuwenhuizen voorgedragen als burgemeester

De VVD-fractie van Bodegraven-Reeuwijk feliciteert wethouder Inge Nieuwenhuizen met haar voordracht als burgemeester van de gemeente De Wolden. Want hoewel de fractie het heel jammer vindt dat Inge vertrekt is de fractie blij met haar inzet in de afgelopen raadsperiode.

Robin Kersbergen zegt namens de VVD-fractie: "We hebben Inge in 2018 gevraagd wethouder te worden. Ze is daarvoor naar Bodegraven verhuisd en heeft zich enorm ingezet voor de bereikbaarheid van de gemeente, het opknappen van het centrum van Bodegraven, de ondernemers en recreatie en toerisme. Ook de aanscherping van de koers bij FERM werk is in belangrijke mate haar verdienste. Dit zijn allemaal punten waar we als VVD veel waarde aan hechten en waar aanzienlijke vooruitgang geboekt is of die gerealiseerd zijn.”