Ons programma: Vol Vertrouwen Door!

Op 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen, en uiteraard staat de VVD weer fris in de startblokken om te blijven bouwen aan een beter Bodegraven-Reeuwijk.

De afgelopen vier jaar heeft de VVD veel bereikt, maar onze klus is nog niet klaar. Onze uitdaging is om ook de komende vier jaar de handen uit de mouwen te steken. Want wat goed is, moet goed blijven... en wat beter kan, dat moet beter!

We hebben veel gesprekken gevoerd met inwoners, ondernemers en onze achterban. Dat heeft er in geresulteerd dat ons programma een écht lokaal VVD-verhaal is geworden. Op 28 oktober is het programma definitief vastgesteld door onze leden.

Wij willen aan de slag, in het bijzonder met de vier belangrijkste thema’s voor Bodegraven-Reeuwijk. Ten eerste willen wij de ruimte tussen wonen, bedrijven en groen verantwoord verdelen. Als tweede blijven wij ons inzetten voor het verbeteren van de bereikbaarheid van onze gemeente. Ten derde vinden wij het essentieel om te bouwen aan een financieel gezonde gemeente. En ten slotte staat uiteraard ook het aanpakken van de veiligheid bij ons hoog in het vaandel.